SKRIVET: 2010-01-09, kl 18:39:16 | PUBLICERAT I: VildarN

Grattis mitt hjärta <3

Idag fyllde Vilda stora tjejen, heeela 3 år blev hon och jag funderar vart tiden har tagit vägen :O


Dagen började med en tokig Vilda som skulle ha mig ur sängen och oja hon vet exakt vems dag det har varit idag… så det var bara att kliva upp det och börja med bakning av tårta…
Vilda åt bara på det mesta :)



Sen kom farmor förbi en sväng med packet bland annat en helt egen ros cd spelare :D Vilket var awesome då Vilda använder min dator som cd spelare… så hon tog fram alla skivor hon hade och började rocka loss…

Sen dundrade familjen Nilsson in med Barbies, shopping pengar, jätte fin träbricka med leksaks frukost på så nu kan Vilda göra frukost på sängen åt mig :D vilket var awesome :D :D  

Och sist men absolut inte minst ” börjar synas på dig nuu.. mysigt värre” kom Erika och Tobbe förbi på tårta och grattning av lill galningen… :)

 

Så nu är allt bortstädat, Vilda är i badet, mamma är helt knäckt men tror att Vilda haft en bra dag och det är det som räknas :D

 

Grattis på 3 års dagen skruttan! Mamma älskar dig <3


eriika

haha "sist men absolut inte MINST" näe, jag bju ju på fläsket :D



PUBLICERAT: 2010-01-09, 19:16:43 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Mormor

Vi är många som älskar vildisen!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: