SKRIVET: 2010-02-13, kl 09:45:07 | PUBLICERAT I: Dagens

God Morgon!

Sitter i soffan och får knappt upp ögonen, Vilda sitter här och ritar med sina ny inköpta pennor. Jag känner mig helt slut idag :P har fått tandvärk med som inte verkar vilja ge sig… känner verkligen taggen på att få betala en jätte räkning till tandläkaren snart!! Usch, blä och fy!

 

Var ju ner på stan en sväng igår med Erika.. minus poäng på mig som hade lämnat vagnen i vagns förrådet på dagis i Torsdags men  det gick bra ändå, hittade en hel del grejer med. Vilda fick ett par rosa uggs som va på rea även en klocka och lita krafs. Jag köpte 3 nya vita ramar som jag ska rama in lite bilder på Vilda hade jag tänkt mig… köpte även ett nytt spel till Ps3 an… ;) jag har ju blivit helt fast i den där spel grejen :D  så fort jag får chansen sitter jag där och ser ut som ett fån.. i like :)

Problemet är bara att jag blir så jäkla sur när det inte går, när dom lyckas ta ihjäl mig :P måste jobba på att hålla kvar lugnet för dosan har varit på väg att åka in i väggen några gånger.. och det skulle ju vara lite illa ;) Jag har blivit en spel nörd helt enkelt :)


 


Meen i alla fal i dag blir det bullbak med Vilda, så det är väl bara att gå och slänga ihop degen så den får jäsa då :D

 

Hejba


Syster yster

Jag vill ha bullar!! Kom hit med en påse ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: