SKRIVET: 2010-02-16, kl 12:50:14 | PUBLICERAT I: Dagens

Du får mig att Bokstavligen att rysa när du är såhär



Jävla skit dag, vaknade i morse och kände mig som Ida i Emil i Lönneberga pga av att jag vart helt uppsvullen i ansiktet… jävla tänder!! Ringde i alla fal och bokade en tid hos tandläkaren, tur va så fick jag komma in kl 11 idag ”pust” så åkte snabbt iväg och det visade sig att jag fått en inflammation under tanden :S ont som ”#¤%&%&¤ gör det i alla fal så jag fick penicillin utskrivet… lycka :D


Nomy spelas högt i hörlurarna idag!
Det är kärlek det <3


Är fortfarande en skit dag som blir bara mer och mer skit… vet inte om jag orkar den här jävla dagen


Såå Erika kom hit med stekpannan!!!!





                           
                                                                                                                                                   


eriika

åh deppen, de har jag oxå haft, men mitt varade å hade sej, kan lova att de va ÄCKEL.

men jag sadlar fettofjanten och skyndar meeeeeeeeej nuuuuu! :D

försöker få tag i dej kvinna, du är ju omöjlig!



PUBLICERAT: 2010-02-16, 13:21:05 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: