SKRIVET: 2010-08-02, kl 20:55:23 | PUBLICERAT I: Dagens

Hej då sköna lediga dagar...



PÅ tiden att blogga lite kanske? :P

 

Hm då var sommaren slut och allvaret har börjat igen, första dagen på jobbet idag och extremt lite barn = extremt lite att göra… så jag slängde ihop en äppelpaj åt ungarna på deras första dag :) Känns inte så peppande att börja jobba igen då semestern var otroligt efterlängtad och tog slut alldeles för fort och sista veckan var ju inget att hurra över… Men är otroligt tacksam över att vi fick låna Kias lilla fina blå bil över sommaren då vi annars hade suttit här hemma hela semestern  men nu är han tillbaka och vi är billös… som tur är så har jag fått iväg cykel  däcken nu på lagning så får igen dom i slutet på veckan :D

 

Idag började ju även Vilda sin första dag på en helt ny avdelning, och det mina damer och herrar har varit efterlängtat av henne… hon är ju stora tjejen nu! Var lite blyg när vi kom imorse men det var över på 5 min för att sedan knappt säga hej då till sin gamla mamma! Som tur var så slängde hon sig i mina armar när vi var och plockade upp henne på eftermiddagen :D Hon är verkligen ett bustroll min unge, då hon ikväll efter jag duschat kommer fram till mig klämmer mig på bröstet och utbrister BOOOBISAR!! Hmm undra vem som lärt henne det?? Kan verkligen inte gissa mig till det.. :P

 

Så vad händer i veckan då, har inte planerat så mycket än så länge då semestern fortfarande sitter i men det blir i allafal träning med mamma på Onsdag och kanske lite shop til you drop mot helgen… vem vet :)

 

Men nu tror jag det blir en film sen Natti…


Therese

vart jobbar du nu?

Jag har en dam här hemma som verkligen längtar tillbaka till dagis. Hon börjar dock inte förrän i september så vi får göra vårt bästa i augusti för att sysselsätta henne :)



PUBLICERAT: 2010-08-02, 21:38:21 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
Jennie

Hej Märta!



Tusen tack för gratulationerna!

Joo hon är helt underbar det lilla livet :)



Tänkte maila dig men svarar här på ett inlägg i stället för ja hade inte din mail :(



Hoppas allt är bra med dig och lilla Vilda!! :)



Kram!



PUBLICERAT: 2010-08-05, 16:50:23 | URL: http://frokenstens.blogg.se/
Therese

Ja, jag försöker intala mig själv detsamma ;) Prova kan man alltid göra!



PUBLICERAT: 2010-08-05, 21:46:34 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
Therese

jag vet inte vart de hyr, tror det är på skeppsvik? kan kolla med dom imorgon!



PUBLICERAT: 2010-08-05, 23:18:38 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
Iss

Sv: Tack för tipset! :-D



PUBLICERAT: 2010-08-06, 11:46:28 | URL: http://almberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: