SKRIVET: 2010-04-01, kl 11:20:36 | PUBLICERAT I: Dagens

Uppdatering

Nu har jag skjutit på bloggandet i flera dagar pga av att allt inte funkar som det ska på blogg koll och har inte börjat funka ännu, hm är det bara jag som har problem med det? Kan inte ens få mellanslag mellan raderna så allt bara sitter ihop men nu får det bli så.. I alla fal var iväg i tisdag och lunchade med Erikan och Iss med söta Leia vart mycket skratt åt idioter och stalkers, vi löste världsfreden helt enkelt ;) Tyvärr var jag tvungen att springa iväg lite tidigare då jag skulle iväg på skolan… Känns som jag levt i min egen bubbla ett tag nu pga av sjukdom m.m så man har inte riktigt orkat men det var riktigt trevligt och vi borde göra om det väldigt snart :) hm vad mer… fick en helt ny tv med, då min gamla var inne på lagning för andra gången och dom helt enkelt gav upp på den så jag fick en ny + 3 nya år på min drulle försäkring så den är helt enkelt VildaHittarHammaren försäkrad ;) Vilden är fortfarande sjuk men hostan har övergått till en öroninflammation, men verkar dock inte vara en så kraftig inflammation skönt nog… Hon har kommit in i en sån där bra period med hon är super mysig och ska mest bara kramas och pussas… det är verkligen upp och ner hela tiden ena veckan är absolut inget bra, tycker hon i alla fal och andra är det bara mys och kramar :) det är verkligen inte lätt att vara liten och ibland inte mamma heller :P Man kan ju säga att fröken har en stark vilja från båda familjerna… men det är bra att hon har skin på näsan tycker jag. Ikväll blir det middag med familjen hemma hos mamma så man kanske ska börja få någon ordning .. för känns som jag babblat av mig ett tag nu :P Hejba



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: