SKRIVET: 2010-04-14, kl 22:30:44 | PUBLICERAT I: I mitt huvud

Stolarn= Slitna

Åhh jag hamnade på google… vi håller ju på att fixa till stolarna och bordet som vi köpte men nu efter att ha slipat stolarna vart jag lite kär i den slitna stilen… meen dock är det lite för mycket och lite här och där men jag vet att jag sett på något program om hur man får nya stolar att se slitna ut?! Någon som vet vart man kan hitta det, för jag hittar då nada… :P


Therese borde ju ha koll på det här tycker jag ;)
så hjälp mig kvinna <3


Syster yster

Ring mig så ska jag berätta hur du ska göra ;)


Therese

haha kul att du tänker på mig ;) kolla på panduro´s hemsida,tror de har bra tips där.. man kan måla stolen brun/svart först sen dra med ett stearinljus på de ställen man vill att färgen sen ska lossna.. sen måla med vitt och skrapa försiktigt på de ställen där man dragit med ett ljus.. Voila!



PUBLICERAT: 2010-04-15, 17:02:51 | URL: http://tezzybump.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: