SKRIVET: 2010-04-19, kl 14:51:24 | PUBLICERAT I: Dagens

Måndag..

..och det känns som att jag har huur mycket energi som helst :P konstigt jag som alltid brukar vara så trött nuförtiden… kom hem från jobbet plockade undan, damsugade , slängde in en tvätt och fler väntar… ska slänga på lite mer färg på stolarna nu så det blir klart någon gång :P Evighets projektet känns det som… sitter och funderar på att tapetsera om i V-rummet, ja inte idag då.

Men vi var en sväng för någon vecka sen och tittade på tapeter men fastnade inte riktigt för någon…

Men får väl ta en sväng till och kolla runt lite… ne om man skulle ta tag i stolarna nu då

 

Hejba


eriika

colorama har as-snygga tapeter! dock kostar dom ju därefter oxå men.. dom har ju faktiskt lite billigare oxå, våra i vardagsrummet gick på 360kr rullen och det är ju faktiskt överkomligt! :) eller ska ni göra hela vardagsrummet? så kan det ju kosta, våra 2 väggar gick på över 3000kr + 2 burkar (?) tapetlim och roller. och kan inte tänka mej att ditt vrum är sååå mycke mindre?



sv; JAA chaidejt måste vi styra! vet dock inte när jag får pengar men.. måste tydligen styra upp lite shit med FK innan och med dom strular ju alltid med nått så :S

och jag tänkte ju bara köpa de som verkligen behövs, därför jag fråga om råd vad som va värt och inte och ha nått att utgå ifrån :P



PUBLICERAT: 2010-04-19, 15:58:12 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Therese

återkommer ang det ;) haha



PUBLICERAT: 2010-04-19, 17:25:20 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
eriika

tror vi fick ut 3 längder per rulle, alltså 1,5 meter ungefär? lite mer? ;P beror ju lite på mönsterpassning och så också såklart!



ellerrrrrr ;) ja jag ska skrika till när dom kommer inrullandes!



(GLÖM INTE ATT TAGGA VALBORG!!)



PUBLICERAT: 2010-04-19, 20:34:12 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: