SKRIVET: 2010-04-14, kl 21:17:58 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Lite extra pengar ;)

Helt slut i kroppen idag, har fått vika på praktiken i två dagar nu ska va själv där resten av veckan sen även Måndag nästa vecka :P är lite knepigt det här med att laga mat till små barn då det inte får vara för starkt, surt, sött men det ska ändå smaka gott ju :P trodde dock jag tagit mig vatten över huvudet då jag lovade att jag skulle hoppa in och jobba där själv… var en hel del nervös i söndags med, det var så länge sen jag jobbade på mitt vanliga jobb m.m Men det har gått bara fint, ungarna lever… fortfarande i alla fal ;)

 

Vilden fick en ny cykel igår, kan ju säga att galningen vart magiskt lycklig! Fattade mig inte riktigt på det här med stödhjulen så det fick Danne styra upp åt oss… sen vart det premier tur till Ica. Det gick super, insåg även att min bäbis håller på att bli stor… Jaa jag försöker ännu förtränga tanken på att Vilda växer så det knakar… tur Erika snart ska få ut ärtan så får jag ta ut min bäbis mys med henne istället… apr på ärtan pärtan… så såg jag en awesome body på barnenshus som måste inhandlas snarast!! Nej nu får faktisk Erika börja dricka sitt hallonblads te så det händer grejer!

 

Danne har fått i uppdrag att söva Vilda då hon nu för tiden ska bli ”kittlad” under armen när hon sover, jag har inte riktigt tålamod för evighets kittlingen, så jag har lagt över det på den stackaren…Vilken känns väldigt skönt för hur mycket jag än älskar kakmonstret så är det skönt att få vara ifred en liten stund ;) så nu ska jag kolla om karln har somnat och fixa till sängen…


Fick skattebeskedet idag och det va inte alls fy skam, lite extra pengar är alltid awesome :D


 Natti


eriika

om 2 veckor tänkte jag börja med teet, sen äre ba att börja dansa babydansen och hoppas på mirakel :D



åhh va äre för body?! jag har sett en där oxå, eller tobbe har sett en.. men när vi skulle köpa den så fanns den inte, har kollat några ggr efter den har typ försvunnit från jordens yta :(



PUBLICERAT: 2010-04-14, 21:44:35 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Therese

gött med extra pengar :)



PUBLICERAT: 2010-04-14, 22:58:24 | URL: http://tezzybump.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: