SKRIVET: 2009-09-19, kl 00:21:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shopping...

Hejhej

 

Idag vart det att åka och hjälpa lillebror med att bära upp soffan till hans nya lägenhet. Den kommer bli super mysig när den är klar. :)

 

Sen åkte jag ner på stan för att träffa upp Erika med karl till å med :O Var tvungen att mobba honom lite för fingrarna i alla fal ;) stackarn....

Vi gick för att käka på Subeway VildarN va så blyg så hon inte visste vart hon skulle ta vägen förstår henne stackarn har nästan inte träffat någon utanför familjen på 5 dagar :P

I alla fal istället för att äta något dricker fröken en halv liter cola istället ”huvva vilken mamma jag är!! låter min 3 åriga dotter dricka cola. Skäms på mig” :P i alla fal så slår ju sockerchocken till ganska snabbt så efter en stund är ju inte Tobbe så farlig så hon sjunger å busar på med honom. Tror nästan fröken vart lite förtjust i karln.

 

Det vart lite handlat på stan med köpte ny pyjamas, vinterskor, diadem och ett par vinterskor till Vilda jag köpte ett par nya skor + ett diadem som ja funderat på sen ja testade ett som Erikas har för flera månader sen :P

 

Vilda är riktigt sugen på höga skor som mamma har "tur jag har Erika som är snabb med mobilen"

 

 


eriika

haha ja du få hålla i skorna, om några år så passar dom juh tillåmed på henne ;P



PUBLICERAT: 2009-09-19, 11:31:19 | URL: http://headtrips.blogg.se/
märta

ja men jag vet, hon försöker ju gå runt här i mina å blir arg när det inte funkar :P


Hea

Haha men lilla tjejen :D. hon kommer bli en klackisko tjej då hon blir större ;)?



PUBLICERAT: 2009-09-20, 11:55:24 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea
Märta

haha ja verkligen... när hon redan nu försöker sig på min 10cm klackar ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: