SKRIVET: 2009-09-25, kl 23:22:58 | PUBLICERAT I: Dagens

Ny frisyr...

 

Klev upp i morse och gav Vilda frukost och satte henne framför tv så jag kunde ta mig in i duschen och vakna till lite. I alla fal så när jag kommer ur duschen ser jag hår på golvet :O Vilda hade hittat igen saxen och klippt sig själv :P

 

Man kan ju säga att då vaknade jag till liv... Frågade henne vad hon hade gjort fick till svars att hon klippt sig och va sååå fiiin :D

Kunde inte göra mer än att flina åt henne då hon va så stolt och lycklig som tur var det inte så farligt men det kommer bli en kortare frisyr på VildarN nu :P

 

Nu har saxar/knivar och allt annat som hon inte ska ha hamnat i en kruka på diskbänken där inga små barnhänder kan nå :)

 

I alla fal så tog vi oss iväg efter en fläta och lite hårspännen på Vilda.

Vi plockade upp Erika på Teg sen åkte vi faktiskt å käkade lite sen vidare mot byggmax där jag inhandlade en frigolit skiva.

Äntligen på väg till Leos..

VildarN va lika vild och galen som alltid vi hade riktigt skoj :D

 

Sen va jag förbi på Åhlens en sväng för att köpa lite nytt tyg till tavlan som jag ska ha i vardagsrummet. Håller på att göra om känner att jag vill ha det ljusare och fräschare hemma sen är det ju bara kul att ända om lite :)

 


Leos.. Erika fick punktering!

 

vardagsrummet med nya tavlan...den vart visst "hel snyggt" om man frågar Vilda


Therese

snyggt ;)



PUBLICERAT: 2009-09-26, 10:35:03 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
eriika

tavlan passade in skitbra ju! det gjorde du bra mörrtN :}

hur fick du fast den?



PUBLICERAT: 2009-09-26, 11:42:29 | URL: http://headtrips.blogg.se/
märta

tack Therese :D



Erika: Ja det vart jätte bra ju :) tror jag ska köpa det där tyget och klä sängaveln med :) ska i alla fal fundera på det.... haha jag trodde ju jag hade nålar hemma men ikke så jag hade små spik som jag satt fast den med men jag tror ja ska flytta ner tavlan lite till


Iss

Så himla fint du har det! :-D



PUBLICERAT: 2009-09-29, 18:59:32 | URL: http://almberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: