SKRIVET: 2009-10-26, kl 19:01:23 | PUBLICERAT I: Har folk inget bättre för sig?

vad Jag väljer

Hur jag resonerar: hm ja till största del att göra det bästa för min dotter och inget annat, se till så hon har det hon behöver och människor som hon mår bra runt sig! Se till så jag själv mår bra så jag kan vara den bra mamman som hon förtjänar. Se till så vi har en bra inkomst m.m

 

Hur jag tänker: Nog rätt lika med hur jag resonerar min dotter kommer först och vad nu som är bäst för henne för stunden.

 

Hur jag ta mina beslut: Jag tar alla mina beslut efter Vildas och mitt eget bästa så vi ska kunna ha en fungerande vardag och vara lyckliga :D Precis som vi är just nu.

 

 

Dagens Notis....

"man ska inte yttra sej förrän man skaffat sej egna barn ist för att leka mamma en gång i veckan med nån annans barn och tycka det är för mycket"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: