SKRIVET: 2009-10-29, kl 21:34:25 | PUBLICERAT I: Dagens

Trött, trött och så lite mer trött......

 

Morgonen började med att vi försov oss, vaknade kl 9.00 skulle vara på jobbet kl 9.30 Yeey!!

Så va på uselt humör då jag hatar att stressa på morgonen. Vet inte riktigt vad som hänt med min levande väckar klocka :O hon låg då minsann och snarkade hon :) Sen har jag varit såå nära på att trycka i mig mängder med mat hela tiden, men som tur är så gjorde jag ju inte det....:)

Det har bara varit en sån dag....

 

Hann bara hem från dagis och ge Vilda lite mat och plocka undan så kommer Emma och mamma för lite MK vilket var trevligt, mycket krämer m.m som jag skulle vilja ha men nu är det färdig köpt

om jag ska kunna få ihop några pengar till i Dec :S

 

Btw så gjorde jag illa foten igen på jobbet i tisdags så nu gör det jätte ont igen och är det så att det inte gått över till på Måndag måste jag ringa på vårdcentralen tror jag...

 

I like Pink

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: