SKRIVET: 2009-10-28, kl 21:02:33 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Mys med Vildarn och tända ljus

Äntligen färdig städat här :D Nu luktar det gott och fräscht, jag och Vildar har tänt ljus och myser i soffan ska strax försöka få henne i säng då hon ska på dagis imorgon för jag måste iväg och jobba..

 

Hm började fundera idag på att jag skulle vilja göra något åt mitt hår, men vet inte riktigt vad, jag saknar mitt långa hår som jag hade innan... kanske ska färga det och sätta i lite slingor med hårförlängningar :P Skulle i alla fal vilja ha det lite ljusare men får se hur det blir..

 

Typ något sånt här fast inte alls lika ljust

Det här var med jätte fint, men tror det blir svårt med mitt hår dock...:P

 

Och som nu dom flesta vet har jag ju blivit lite sko beroende, men jag kan i alla fal erkänna det, så det är ju ett steg i rätt riktning i alla fal :D Men ska sluta röka nu på Måndag ”påriktigtdenhärgången” så då kommer jag ju spara in en massa pengar :D I alla fulla fall så satt jag och glodde runt på FB en sväng när det poppar upp skor från http://www.have2have.se/ som jag bara tvär älskade, Så det vart snabbare än tänkt som jag fyllde på i garderoben :D Men har funderat länge på ett par overknee stövlar så nu har jag snart ett par ;)

Tjing


Iss

THEY ARE HOOT!



PUBLICERAT: 2009-10-28, 23:42:32 | URL: http://almberg.blogg.se/
Flawless

asså bebe... täcker dom där skorna resten av kroppen med? :D <3



PUBLICERAT: 2009-11-01, 22:20:37 | URL: http://nattkaffe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: