SKRIVET: 2009-10-26, kl 05:21:22 | PUBLICERAT I: Dagens

Mycket göra...

Somnade med Vilda vid 19.30 ikväll :P det va ju faktiskt inte så bra men väldigt lätthänt när man ligger och lyssnar på hennes andetag och snusar henne i nacken

 

Imorgon blir det att åka ner tillstan och träffa upp Erika för nya missions ;) så det blir att peppa upp sig inför Halloween. Men har dock ingen aning om vad? När? Och hur? Men det löser sig som alltid.... Får ta en vända på Lekbiten, sen måste jag kolla lite kläder till VildarN med. Vill ha ett par nya skor med meen får vänta med det ett tag till i alla fal, har hört att dom har en hel del fina skor i Gbg ju ;)

 

I veckan har jag lov vilket känns riktigt skönt men har mycket som ska göras måste fixa med en massa skolarbeten, sanera här hemma , fixa i klädkammaren tänkte ställa in ett skrivbord där så man har någonstans att plugga så man inte fastnar i tv eller liknande sen måste jag styra upp i min garderob med, säkert mer än hälften som jag inte använder ändå. Som det är nu får jag riva ut alla kläder på sängen för att hitta något men jag fattar inte hur man klarar av att ha allting vikt och fint får skaffa ”HemmaMan” som löser det problemet ;)

 

Cb kuren då? Den går riktigt bra, det händer saker :) Men måste ta å köpa mig en våg så jag slipper springa till syran och kolla. Måste på S-h-e imorgon med och byte lite smaker och köpa fler påsar!

Dock så fryser jag konstant då jag inte kan dricka påsarna varma utan har vattnet i frysen innan jag blandar dom + alla Liter med isvatten jag dricker gör ju inte saken bättre ;)

 

Bebe, vad jag tycker om dig!  Älskar mitt pirr i magen när jag tänker på dig ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: