SKRIVET: 2009-10-22, kl 11:26:49 | PUBLICERAT I: SakerMinMammaFårFörSig

Min Mamma.. Min spelmissbrukare

Christina säger:

kommer du in på farmville

Märta säger:

men älskade mamma kl är halv tio jag kom nyss hem från eng prov å du sitter redan å får panik över att du inte kommer in på farm ville

Christina säger:

ja herregud

Märta säger:

mamma jag e nog kär

på riktigt....

Christina säger:

ja men det är jättebra,men jag måste skörda

Märta säger:

du e obehaglig det här ska jag blogga om!

Christina säger:

gör du det

jag ska oxå börja blogga

Märta säger:

haha do it

Christina säger:

om hur en gammal människa blir behandlad av sina barn

Märta säger:

haha du mamma jag behandlar dig otroligt bra

Christina säger:

kom hit då

nu gråter jag oxå,se vad du ställt till

Märta säger:

Meeh du det kortet är använt!

Christina säger:

nej det kan återanvändas hur många gånger som helst

Märta säger:

det va "märta får inte flytta till gbg-kortet"

haha tror du ja

Christina säger:

jag ska bara hämta papper

så jag ser nåt

 

Min underbara mamma är helt enkelt en spelmissbrukar och hon spelar ju inte vadskitsomhelst utan hon spelar ju FARMVILLE :D


eriika

hon är aaaawesome ju hahahahahha :D hahhahaha



Märta säger:

mamma jag e nog kär

på riktigt....



Christina säger:

ja men det är jättebra,men jag måste skörda



PUBLICERAT: 2009-10-22, 11:29:16 | URL: http://headtrips.blogg.se/
mamma

nu ligger du risigt till märtis


Märta

haha skaffa en blogg då ;P älskar dig med ;)



PUBLICERAT: 2009-10-22, 11:46:26 | URL: http://mittlivmedenvilde.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: