SKRIVET: 2009-10-26, kl 18:21:49 | PUBLICERAT I: Dagens

Dagen...

Hittade nästan inget alls på stan idag :S Knappt ens ett par skor som jag gillade känns lite som att hösten är slut och nu väntar alla affärer på vinterkläder eller nåt... Hittade i alla fal en hoody tröja på stadium.. Oja jag behöver en till sån ;) Köpte även en till vecka med Cb som går otroligt bra inte fuskat en endaste gång :D Känns bra att jag har självdisciplinen som krävs för det ;)

 

Sen vart det inge overkill på kostymen till Halloween i år, inte alls som förra året då jag och Erika sprang runt hela Umeå för att hitta grejer..... Men jag tror att kvällen kommer bli awesome som vanligt..:)

 

Och nu efter 1,5 timmes tok sovning på evigheter känns det som nu så håller jag på att storstäda köket :) Fattar inte riktigt vart energin kom ifrån men men lika bra att börja med det än att sitta och slöa och bli trött.


Nä nu ska jag fortsätta...


eriika

du får sluta missbruka koffein ;P



PUBLICERAT: 2009-10-26, 18:43:14 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Flawless

Låter som att damen går på heroin...



PUBLICERAT: 2009-10-27, 08:08:50 | URL: http://nattkaffe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: