SKRIVET: 2009-10-28, kl 12:08:12 | PUBLICERAT I: Dagens

God Morgon

Jag är sjukt sliten idag :P Men måste ta tag i livet och styra upp här för det enda stället det inte ser ut som ett andra världskrig är köket och så kan vi ju faktiskt inte ha det :P

 

Hehe gillade dina kommentarer igår när du va in på en speciell blogg ;) höll på att garva ihjäl mig och vart lite varm i hjärtat ;) Men vad ska jag säga jag var 16, full och sen flöt jag bara med :D

 

Det är lite skumt hur man kan börja tycka om en person så snabbt, det sa lite klick där och jag brukar ju ha lite svårt för sånt där med, det kan ju Erika intyga på ;)

 

Jag känner mig sådär fånigt kär och det va ju ett tag sen... men det är mysigt, i love it ;)

 

Takida som spelas på stereon idag

 

 

 

Haha du slutar aldrig att förvåna mig,
Men jag får mig ju ett gott skratt i alla fal


Tina

Takida äger :) Hoppas allt är bra annars, å att du får ordning i kaoset - vill du få bort dålig lukt så vet du hur du ska göra ;)



PUBLICERAT: 2009-10-28, 12:52:11 | URL: http://upptinad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: