SKRIVET: 2009-10-16, kl 11:17:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Glad & Trött idag

 

Inatt har det inte blivit så mycket sömn, men det var det värt ;)

Hade tänkt försöka börja städa lite här och få igång någon maskin med tvätt, måste försöka köra på nu när jag är övertrött för snart slocknar jag nog i soffan eller nåt. Ikväll blir det att åka hem till mamma på middag och film tror jag... :) Blir mysigt då det känns som att jag inte träffar henne så ofta nu när jag pluggar :P

 

Jag och Erika diskuterar hur,vad och när om Halloween och vad vi ska klä ut oss till.. hmm svårt det där.. funderingar på både det ena och det andra. Men vi brukar ju lösa det tillslut i alla fal :D

 

Nä lika bra att köra igång... Hejba

 

 

"Vilken färg är brandbilen babe?"

 

 

 

 


Therese

hehe, barn är för underbara ;)

jadu, jag googlade på loppis nolia, och fick fram ett mobnr :) det kostade 250kr att hyra, lätt värt, brukar vara mkt folk där, tjänade ca 900kr sist jag stod där..



PUBLICERAT: 2009-10-16, 21:19:23 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
Flawless

"Vilken färg är brandbilen babe?"



den är röd som dina kinder



puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: