SKRIVET: 2009-10-07, kl 21:35:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fixa köket :D

Idag har jag varit på skolan en sväng sen åkte jag förbi kvarters värden för att hämta några tapet prover till mamma, då passade jag på att kolla upp när det va min tur att få byta lite tapeter :P

 

Vildas rum skulle jag få fixa gratis om ca 4 månader men tror dock att ja inte gör det då jag målat i hennes rum redan när jag fixade upp det. Bra att ha en tapetsering kvar när vi flyttar så man slipper betala för det... :O

 

Men i alla fal så va alla andra rum mellan 2-3 år bort :( Vart lite bitter så jag klagade lite på mina kökslådor då dom snart kommer falla ner så vi kollade upp när jag skulle få byta kök, det va ett tag bort så det skulle kosta 1500 spänn kände helt ärligt inte någon tagg på det.

 

Men då sa han det att han skulle Bjuu på det så slapp han kosta på mitt gamla kök något för lagning! :D

Hur bra är inte det då?? :D

 

Nä nu måste jag plugga klart :P

 

Hejba

 

jag blir bara stoltare och stoltare för varje dag vännen! Du är helt awesome!

Det är ju du och jag, och jag älskar dig så det värker i bröstet

Men det här är viktigt så tänk dig noga för....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: