SKRIVET: 2009-11-24, kl 13:13:15 | PUBLICERAT I: Dagens

Skendräktig

Inte jag dock, men ibland kan man ju börja fundera hehe Näe den här gången håller Tindra på att driva mig till vansinne :( Sätter jag mig någonstans så sitter/ligger hon klistrad in i mig.. rör jag på mig så är hon som en svans efter mig, jag kan inte ens gå på toa ifred för tillfället...

Så är det någon som vill ha en 4 årig Amstaff tik innan jag gör något jag kommer få ångra ?

Men jag tycker väldigt synd om henne samtidigt, huvva måste vara hemskt för henne :(

Så nu blir det diet för henne + en massa springande ska strax slänga på henne klövje väska och ut och promenera lite...

 

Inte happy idag


eriika

men lilltjejen dåå :(



PUBLICERAT: 2009-11-24, 13:34:11 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: