SKRIVET: 2009-11-03, kl 17:45:54 | PUBLICERAT I: Dagens

Så kan det gå

Huvva vilken dag :S Har väl kanske sovit 2-3 tim i natt pga av oro sen va det upp och få iväg Vilda på dagis, sen han jag bara hem så ringde min Chef och frågade vart jag va? Då har dom bokat in mig på pass idag och inte ens nämnt det för mig... hmm bra jobbat... så det var ju bara att åka iväg för att jobba det borde jag inte gjort!! Han bränna och skära mig i handen 2 gånger på en kvart + att jag höll på att halka så hela ryggen känns stel och jag funderar på att kapa av mig foten snart, min chef tyckte det va tur att jag inte jobbade ett så långt pass då hon var orolig att jag skulle ta livet av mig eller liknande ;)

 

Jag som skulle plugga hela dagen idag så jag får klar min religions inlämning, det känns som allt börjar samla sig på hög och det känns väldigt jobbigt. Men det blir att sätta sig och fixa en massa ikväll och sen stanna kvar efter skolan imorgon så man får något gjort på riktigt och inte kommer på 100 andra grejer som ska göras med, som ofta händer mig här hemma..

 

Fick mina skor idag med så det fick ju humöret att lyfta lite, men jag vet inte hm ska testa dom med ett par byxor som inte är svarta då det vart lita kaka på kaka … men jag vet inte dom känns lite föör långa även fast det är over knee :P skumt men får testa dom igen och se...

 

Näe nu blir det svenska uppgifter m.m … önska mig lycka till

 

Tjing


Tina

Jäklar va duktig du är - nu snackar vi många bollar i luften ;)



PUBLICERAT: 2009-11-03, 19:04:57 | URL: http://upptinad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: