SKRIVET: 2009-11-10, kl 22:56:38 | PUBLICERAT I: Dagens

På tiden att skriva lite....

Nu är jag hemma från Göteborg i alla fal, såg ut som en pudel konstant pga av att det var så fuktigt där..illa ;)

 

Var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjort i helgen.. och det var underbart mysig med D

Ångrar inte för en sekund att jag åkte och jag är så UppÖverÖronen förälskad i dig söt.

Skön att veta att vi åker ner om 2 veckor igen, då åker både jag och Vilda ner med pappa

som ska ner till sin syster. jag saknar dig en massa D....

 

Gud vad jag saknade Vilda, har inte varit ifrån henne så länge någonsin tror jag

och inte ens mer än ett dygn det sista året så det var lycka att se henne igen när jag hämtade upp henne hos mamma....:D

 

Sitter just nu och ser på Hell´s kitchen och tittar på kaoset här hemma :o

Blir verkligen att ta tag i det här imorgon för det här funkar inte, måste tvätta upp alla kläder från i helgen m.m fönsterna skulle behöva sig en vända med och vill inte ens tänka på klädkammaren, Men imorgon blir det att ta tag i verkligheten igen, har slöat länge nog nu.. blir power walk i snön sen till min syo och prata med henne på morgonen sen styra upp allt här trivs verkligen inte hemma när det är stökigt :S

 

Men nuu badkaret!!

 

 

Tänker på dig gumman o lider med dig!

 


Therese

mys :)



PUBLICERAT: 2009-11-11, 09:20:41 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
Flawless

Min lilla pudel.... Hehe. Tyckte du passa som pudel. Nästa gång får jag erbjuda dig en hundkorg istället för min madrass :D Hahaha skämt o sido. Det var supermys hun. Saknar dig bara mer nu... Illa illa... Men 2 veckor ska vi nog klara oss utan varandra! Sen kanske skype inte är en god ide längre.... Gör bara saker och ting jobbigare... Men men.



Puss! Miss y!



PUBLICERAT: 2009-11-13, 07:51:14 | URL: http://nattkaffe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: