SKRIVET: 2009-11-24, kl 14:14:24 | PUBLICERAT I: I mitt huvud

Okej då, jag gör det väl då.....snart

Pappa ringde i morse... och sa: Har ni varit och tagit sprutan än?? Jag hummade lite och sa att jag skulle kolla upp det där idag någon gång ” jag hatar sprutor, verkligen :S”...

Han: Jaa men va bra för här står det att man kan åka på Böleäng och ta det mellan kl 13-17 IDAG, så då får både du och Vilda ta den ihop!!

 

Jaha då är det väl bara att åka iväg och ta den där då, huvva huvva

Men är väl bra för Vilda går ju på dagis med alla andra smittohärdarna på dagis …. Så allt går ju bara runt runt och runt och har ingen lust att vilda ska få det där faktiskt.. så bara att se glad ut och hämta upp henne och ta tag i det här idag.... hmm

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: