SKRIVET: 2009-11-24, kl 13:21:04 | PUBLICERAT I: Har folk inget bättre för sig?

Någon annan än jag som börjar tycka det har gått för långt?





Jag förstår mig på folk som klär på sina små hundar för att dom fryser eller såna där skor för att dom inte klarar av att va ute längre stunder pga av att det blir så kallt eller för att dom får salt på tassarna så dom tok slickar på dom sen, det kan jag verkligen förstå men asså det här känns som att ta det ett steg för långt... :O


Sara

Men fy, det känns som att.. jag vet inte.. dom behandlar hundarna som riktiga bebisar när dom köper vagn och bärsele. Nog för att många som kanske inte kan få barn, skaffar hund, men att köpa en vagn till hunden? Det känns bara så sjukt.



PUBLICERAT: 2009-11-24, 15:54:55 | URL: http://dolphin.blogg.se/
Hea

HAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAH jag dör :D. fan vad fult om jag skulle stoppa edla i en sån där jävla vagn! HAHAHAHAHAHAHAH :D. nej men allvarligt talat: täcke,overall och värmande tröja är okey! :)



PUBLICERAT: 2009-11-25, 12:42:03 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: