SKRIVET: 2009-11-21, kl 11:55:28 | PUBLICERAT I: I mitt huvud

Livet är för kort.....

Förut brydde jag mig ganska mycket om vad folk tyckte om mig m.m

Men som tur är har det ändrats rätt mycket. Man borde inte bry sig eller oroa sig över vad andra människor tycker om en, livet är för kort för det.... jag är den jag är och tänker inte ändra på det för att folk som jag inte har ett dugg intresse av ska tycka bra om mig, jag har accepterat att
jag inte alltid kan vara ALLA till lags.... och tycker det är så skönt att jag insåg att det fanns människor som gör att jag mår dåligt. Inte dåligt så jag kräks , utan mer inte kan vara
mig själv och som får mig att inte må bra helt enkelt.... så jag sortera ut dessa människor ur mitt liv och det var nog något utav det bästa jag gjort, varför omge sig med människor man inte mår bra av?

Så nu har jag bara människor omkring mig som gör mig glad och som jag själv tycker mycket om.. ja vissa rötägg finns väl kvar men det är inget jag kan ändra på tråkigt nog.....:)

Men jag har gått vidare och mår riktigt bra och det är väldigt skönt..

:D


Therese

skönt att rensa ut bland vänner ibland!



PUBLICERAT: 2009-11-21, 19:57:52 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
Hea

Sådär var jag också förut.. att jag ville bli omtyckt av alla och försökte vara alla till lags, men som sagt: huvudsaken är att man är sig själv och har sina nära&kära. alla andra som snackar skit (de e oftast dom som inte vet ett jota om en utan bara TROR sig veta) dom är oviktiga och sållas bort!



PUBLICERAT: 2009-11-22, 22:09:23 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: