SKRIVET: 2009-11-14, kl 11:06:46 | PUBLICERAT I: Dagens

God morgon

Känner mig som 70 år idag ;) Somnade väl vid 02:30 eller nåt, fick kliva upp vid 5 för Vilda vaknade vet inte riktigt varför men hon tyckte vi skulle kliva upp då :) som tur var somnade hon om där runt 6 tiden.. så jag gick i säng igen... vaknade senare av att både hund och barn ligger uppe på mig :)

 

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag :O Vilda sitter och ser på Aristocats just nu, funderar på att ta fram täck byxorna och ut och leka i snön med henne och sen kanske åka en sväng ut till pappa.

Men tror jag ska försöka ta en kaffe först i alla fal... vet inte om jag skrivit det men jag har ju faktiskt blivit vuxen nu :O jag som aldrig skulle bli det.... Men får hoppas att barnasinnet sitter kvar ett tag till i alla fal för hennes skull...

 

Och nu babblar jag bara igen …. kaffe och leta täck byxorna va det ju :D

 

kram

 

Gillar den här ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: