SKRIVET: 2009-11-19, kl 18:25:33 | PUBLICERAT I: Dagens

Fullbokad helg

Nu är det riktigt rent här..skönt! Det har sett ut som ett bombnedslag några dagar.. men inte nu :D

Nu är det bara möblerna på balkongen som ska ner i förrådet med, men det blir i helgen..

Imorgon blir det att jobba igen, hoppas på en bättre dag än sist... sen ska jag möta upp Erika när jag slutar och ta en sväng på stan skulle behöva köpa nytt tyg till min sänggavel för att sedan gå och käka kina mat.. trevligt trevligt :D

Det känns som att det var ett tag sen vi hittade på något med nu, jag har faktiskt saknat henne.... är det någon som kan få mig på bra humör så är det hon...

 

Och i helgen blir det rätt mycket med, måste ut till pappa på lördag och smörja upp alla häst grejer för att sedan köra honom ändå till Skellefteå på Söndag som känns rätt drygt då det kommer ta sitt lilla tag det där....

Men bättre det än att jag måste ta hem honom och inte ha tid med honom.

 

Har även lovat Vilda ett besök på Leos i helgen, vet inte riktigt när jag ska trycka in det, men måste lösa det i alla fal...

 

Jag måste helt klart börja sola igen!

 

hejba


eriika

nu äre näääraaa :D magen kurrrrrrar! haha

tog du dej upp imorse? jag glömde ringa och sen så somna jag om :P



PUBLICERAT: 2009-11-20, 10:54:53 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: