SKRIVET: 2009-11-13, kl 19:00:42 | PUBLICERAT I: Dagens

Fredagen den 13.....

Jaha då var det fredagen den 13 :O den har jag då märkt av idag i alla fal..... :P I morse på väg till dagis stannar bil #¤%& av... så fick springa med Vilda på dagis för att sedan slänga mig på bussen, slängde fram två tior, han kollade skumt på mig.... jag flåsar väl som en maratonlöpare för tillfallet och kollar skumt tillbaka.. Är det för lite eller?????? :O

Hade helt glömt bort att man måste dra antingen kort eller via sms och självklart har jag ju ett skit kort som inte funkar på bussen och upptäcker att mobilen är borta :O

Han såg nog att jag va helt förstörd så jag fick åka med ändå :) när jag kommer ner på stan har inte Kungspassagen öppnat än ”suck” fick gå via hotellet och ta deras hiss ner till källaren väl där upptäcker jag ju att jag ej har någon nyckel till hissen som man måste ta upp till jobbet …. Lycka verkligen....Lycka

Fick sitta där och vänta 30 min innan det kom någon som skulle åka hissen upp.... kocken på jobbet flinar bara åt mig när jag kommer in på jobbet och frågar om jag haft en tuff morgon??

Det var en kvinna som ringt till mitt jobb om att hon hittat min mobil som tur va..

 

Som tur är så älskar jag mitt jobb så humöret vända fort!

 

Nu ska min gamla slitna kropp försöka ta sig in i en varm dusch och glömma den här dagen... ;)

 

Tjing...

 

 

Ps.. skaffa ett Visa kort kanske?! ds

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: