SKRIVET: 2009-11-19, kl 11:27:35 | PUBLICERAT I: Dagens

En sån dag...

Idag ska jag ta tag i allt jag inte gjorde igår då jag bara skulle blunda i 30 min men det slutade med att jag sov 3 tim istället men va rätt sliten igår.. Det var en sån dag då man absolut inte har lust med något alls. Men idag är det bättre tack och lov så ska strax börja med alla miljoner grejer som behöver göras..

 

Är riktigt förvirrad idag och vet inte riktigt hur jag ska göra med vissa saker.. ja menar det var extremt fjortis nivå på en sak som hände igår och är det så det kommer att vara när vi inte är överens? Jag menar jag har haft sjukt mycket bråk dom sista åren i mitt och Vildas liv och så vill jag absolut inte ha det igen. Jag hatar verkligen att tjafsa med folk jag verkligen tycker om och speciellt över såna grejer som ändå inte kommer betyda något dagen efter, det tär så otroligt mycket på en... hmm nog om det

 

Nu ska jag ta tag i livet här hemma, så på med lite musik kanske...

 

Hejba


Therese

slå på lite julmusik :p det taggade igång min städning här hemma haha



PUBLICERAT: 2009-11-19, 12:59:45 | URL: http://tezzybump.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: