SKRIVET: 2009-11-13, kl 23:32:20 | PUBLICERAT I: I mitt huvud

2 veckor.

Somnade med Vilda ikväll, väldigt lätt då man ligger och lyssnar när dom andas :)

 

Vill att det ska bli Jul snart, tycker julen är otroligt mysig med massa pynt, gran, levande ljus och mys.. Ska baka en massa hade jag tänkt och pynta en massa för Vildas skull och försöka att inte stressa!! Förstår inte varför man blir så lätt stressad vid jul :S Bara man försöker göra bort saker i tid och inte sparar allt till sista dagarna så lär det ju lösa sig :)

Hade tänkt börja med julklapparna när jag åker ner till Göteborg, ska försöka få pappa att stanna till på ikea en snabbis med, hmm kan bli en utmaning men han får väl gå och fika med Vilda eller nåt istället....

 

Hade tänkt försöka köpa ett Ritstativ med penslar, färg och massa färgpennor då hon älskar att måla det blir mycket smidigare än att dra fram allt på bordet..

Skulle vilja köpa en sån här stol med men då skriker nog pappa rakt ut, tror inte bilen är så stor som vi ska ha :)

Hehe btw fick hon tag i en leksaks tidning från lekbiten idag, det vart stora ögon kan jag ju säga :) tur att hon inte ska vara med att köpa julklapparna.....

 

Längtar till vi åka ner till Göteborg ;) Hade riktigt skoj och mysigt med Danne när jag var ner sist och jag saknar honom verkligen.. Rätt skumt att man kan känna så mycket så fort :O Jag brukar ha rätt svårt för sånt, brukar ta ett tag i alla fal.. Det är inte vanligt att det bara känns så bra på en gång ;) Men jag känner mig rätt lycklig nu förtiden och det är en väldigt skön känsla ;) Puss

 

Men två veckor borde väl gå rätt fort, Eller?

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: