SKRIVET: 2009-12-20, kl 18:18:45 | PUBLICERAT I: Dagens

Utekväll och pepparkakor

Vart middag hos Elin igår inbakad fläskfilé men någon potatis med honung m.m. i ugn och hemmagjord rödvinsås Mmmm säger jag bara, något som Elin kan är att baka och laga mat :D sen kom hon på att vi skulle gå på krogen :) jag var ju inte sen på att hänga  på då jag inte varit ute på flera månader  så det var bara att fixa en barnvakt och snäll som min mamma är så ställde hon upp :D Så vi fixade till oss och åkte ner på Cover vart rätt imponerad över hur bra musik dom börjat spela där men kände nästan inte igen någon vilket inte är så vanligt :O

 

Skönt nog så var jag inte alls bakis i morse mest bara seg och efter några tim uppvaknande gick jag hem till mamma för att mötas av en galen Vilda, mormor hade lovat pepparkaks bak  så det var bara att gå hem och hämta pengar det och ta sig iväg på affären.. så nu sitter vi här efter att ha bakat pepparkakor och badat… om jag ska vara ärlig så hatar jag att baka pepparkakor jag älskar att baka överhuvudtaget men pepparkakor och pepparkakshus känns mest som ett straff :P och det blir aldrig någonsin bra heller, nu tog jag massa glasyr och kletade  på dom men Vilda vart i alla fal glad och det är de som räknas :)

 

Btw ställde mig på vågen igår kväll hos syrran och inte ett enda litet kilo har fastnat på mig :D hade däremot tappat 1 kilo  Yeey det trodde jag ju inte då det enda som har ätits här den sista tiden är socker nästan :P  men ska ta tag i det nu så det inte blir så jag börjar gå upp :S

 

Nej nu är jag trött och sliten ska se lite barntv med Vilda och bara mysa i soffan :D

Natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: