SKRIVET: 2009-12-30, kl 21:41:23 | PUBLICERAT I: Dagens

Sliten

Vilken dag :P den började med att jag städade klart, speciellt i Vildas rum :O dock glömde jag påsen med det jag rensat ut i vardagsrummet så när vi kom hem vart det ju stora tårar över hennes grejer, jag försökte lirka som aldrig förr men icke det va omöjligt….  Så nu är det precis lika mycket grejer som innan :P

Sen var det iväg och köra min syster upp till hennes karl för att gratta han på födelsedagen och så vidare för handling på maxi :O huvva va folk det var ute… kom lagom hem för att plocka upp fröken på dagis.. då åkte vi hem för att tillaga hemgjord pizza med mozzarella, ruccola och vitlöksdressing.. och det vart ju inte tokigt någonstans, synd bara att jag glömde köpa feta ost :P

 

Sen bar det iväg upp till Erika för att rensa hennes garderob på jakt efter en klänning :) vart förvånad att kvinnan har så många klänningar som hon faktiskt har :) hittade två kandidater men ska en sväng till syster imorgon för att kolla där med… sen åkte vi alla fyra för lite handling på obs för Erikas karl ska ju styra up maten imorgon :D efter det så han bara jag och Vilda innanför dörren så ringer Ludvig och ska ha skjuts, så det var bara att vända i dörren det…  men nu äntligen är jag hemma och ska lägga Vilda för att sedan lägga mig själv i ett varmt bad… känner att det behövs idag…

 

Dagens Vilda:

Vilda fick vara kvar hos mamma medans jag körde Ludde ikväll…

Mamma pratar med henne om allt gott dom ska köpa imorgon kväll då Vilda ska sova över där.

Vilda säger att dom måste köpa socker med!

För morfar han dricker ju kaffe………  och du dricker ju vin!
Mamma är stämplad för resten av hennes liv :)


eriika

hahah vildarn:D



PUBLICERAT: 2009-12-30, 22:45:35 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: