SKRIVET: 2009-12-28, kl 17:08:58 | PUBLICERAT I: Dagens

Shopping-dejt

En lång dag med väldigt lite sömn :P Träffade upp Erika på stan idag för lite shopping i alla fal från hennes sida :) jag shoppade mentalt och testade lite klänningar, hittade dock inte en enda som villa sitta bra över tuttarna, som i vad jag än testade satt under  hakan på mig :(

Men så kan det vara… vi var en snabbis förbi och tittade på Erikas boyfriend Calle bland alla skrikande fjortisar… yes dom skrek.. huvva  medelåldern var väl 11-13 år så kände mig rätt gammal…

Och nu blir det iväg på nya uppdrag med Erika snart då vi ska åka en sväng till Emma för att fixa till håret så man vågar sig ut….  Och måste kolla in i hennes garderob för att hitta något till nyår med…Ångrar bittert att jag inte slog till på den klänningen jag hittade före jul… men det får lösa sig…

 

Tjing



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: