SKRIVET: 2009-12-07, kl 11:54:38 | PUBLICERAT I: Dagens

Så kan det vara ibland....

Hm ja vad ska man säga ….....

Ialla fal så har jag hunnit vara ute i skogen med Tindra på morgonen efter dagis lämningen

Skulle ha tag i tallris men ska man ha något som ser lite fräscht ut så verkar man ju måsta hugga ner en hel jävla tall, och det kändes inte som att jag skulle lyckas med det med min lilla sekatör :P

Men hittat i alla fal något annat tjafs som inte var lika högt upp så ska ta mig till mamma och fixa med de tänkte jag.. blir nog rätt lugnt ikväll.. saknar min Erika... känns som det va evigheters evighet sen vi gjorde något nu eller jag ens såg skymten av kvinnan.. vi verkar övergått till att ha ett sms förhållande och jag känner att det fn inte är hållbart ;) Erika skärpning kvinna !

 

Hejba


eriika

haha men så snart jag få pening! eller så får du komma förbi här och fetta lussebullar med mej :D mina gratis sms är slut och snart har jag slut pening på telefunken oxå, så om de blir tyst ha jag inte tagit ut skilsmässa så du vet :D



PUBLICERAT: 2009-12-07, 12:35:46 | URL: http://headtrips.blogg.se/
eriika

ja jag kan försöka fixa, är svårt att fånga på bild :P NU HAR JAG PENGAR PÅ TELEFUNKEN IGEN!



och jag tycker faktiskt att vi borde ta den där dejten idag eller imorrn. faktiskt. !



PUBLICERAT: 2009-12-08, 11:40:32 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: