SKRIVET: 2009-12-22, kl 20:57:23 | PUBLICERAT I: DummaJävlaIdioter

Pappa bra men Mamma bäst

Då jag läste en rätt korkad grej i en blogg och den personen inte godkände min kommentar om det så känns det som att jag måste skriva om det här! Vildas pappa har alltid fått träffa Vilda och fått så många möjligheter till att göra det med, jag har velat att Vilda ska ha en bra kontakt med sin pappa även om vi inte tål att ens se på varandra… men ja vad ska man säga han har väl inte alltid varit så intresserad av att ta vara på dom möjligheterna om man säger det med lite finare ord… och han har försvunnit några gånger under en månads tid utan att ens skicka ett mess och frågat hur det är med henne… och nu sista gången då vi pratade och han ville börja ha henne varannan helg så funkade det inte för mig då jag går på csn och inte får någon utbetalning i dec månad så jag behövde mina lediga lördagar för att jobba ihop pengar så jag kunde försörja henne i dec , men sa att direkt efter jul så löser vi det… men det dög då inte för honom och nu är det en månad sen jag har hört av honom, ja förutom då jag själv var tvungen att prata med honom om en grej…  därför känns det inte som att han är en sån bra del av min dotters liv då han helt plötsligt försvinner någon månad här och där så från och med nu så nej jag vill inte låna ut mitt barn till någon som helt plötsligt kan överge henne lika fort… jag vill att min dotter ska ha en bra och trygg uppväxt, därför är det riktigt korkat av dig som har hört från någon som knappt är ärlig med dig… att skriva att ” Tyvärr är det någon som saknas som vi inte får träffa :(”   samma sak när du tyckte att pappor va såå duktiga som var med sina barn på akuten då någon vecka innan var Vildas pappa väldigt osynlig när hon satt 11 tim på akuten…  du borde nog tänka dig för lite innan du skriver så korkade saker som du inte ens har att göra med och verkar inte ens ha en aning om… och eftersom jag inte får tag i ditt nr och du pep iväg så fort idag kan jag inte ta det öga mot öga så jag får helt enkelt skriva det här..

 

Men det är väl sant, lika barn leka bäst då ni verkligen passar varandra
eller kanske ska vara lika idioter leka bäst...


mormor

bry dej inte märtha, det är johans förlust, då han blir vuxen kommer han att ångra sej!!!!


eriika

det är absolut hans förlust! tycker du ger han chanser hela tiden.. skit ba i de, du vet ju själv att de ba håller ett tag sen äre samma jävla skit igen. karln måste växa upp och inse att det mesta han gör påverkar även hans kött och blod.. frugan hans verkar inte va mycke bättre heller som låtsats att allt är rosa fluffmoln. dom kan juh försöka inbilla sej att det "sitter i dej" men alla andra vet ju att det sitter i skiten som TYVÄRR fick ett ansvar som blev för mycket för han. pappa är det sista han är!



PUBLICERAT: 2009-12-23, 07:08:34 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Märta

Mormor:



Nej jag vet att jag inte borde bry mig, men blir så trött på hela grejen... dom har aldrig sett när Vilda blir ledsen över att han inte dycker upp eller liknande.... då är det väldigt tröttsamt med hennes lögner om något som hon absolut inte har med att göra!


Syster yster

Jag förstår att det kan vara svårt att inte bry sig och släppa när någon skriver kommentarer öppet på nätet Men du Märtis, vet du vad?, bry dig inte! Vildis är en såå UNDERBAR unge och hon är så otroligt älskad av oss alla. Vi vet hur det har varit dessa tre åren, det har varit upp och ner och för Vildas skull hoppas jag att det kommer en tid då det bara är upp och att allt kommer att bli bra, men om det inte blir så så klarar hon sig nog på vår kärlek.

Skit i vad folk skriver och tror, dom du har närmas vet ju sanningen och det är väl det som är viktigast i slutändan.




Hea

Nu vet inte jag hela historien om det här, Men jag tycker ändå du gör ett så förbannat bra jobb med att hinna med plugga,jobba,hund,vilda,mm. Och Vilda är en jätte fin liten tjej och du ska bara skita totalt i vad folk skriver för skit kommentarer! Jag beundrar dig för att du verkligen är så duktig med allt!



PUBLICERAT: 2009-12-23, 11:02:41 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea
Sara

Men fy så irriterande :S



PUBLICERAT: 2009-12-23, 12:16:48 | URL: http://dolphin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: