SKRIVET: 2009-12-13, kl 11:58:46 | PUBLICERAT I: Dagens

Kalas och funderingar på granen

Fy vad sliten jag känner mig idag, hade väldigt svårt att sova inatt många tankar just nu :P

Idag blir det i alla fal att försöka röja upp här och skura m.m Vilda har dragit ut en hel del leksaker till vardagsrummet på morgonen :O Sen blir det kalas hos Elsa som fyller hela 3 år idag :D lillfröken blir stora tjejen :D

Elsa Pälsa

 

sen skulle jag vilja ta in granen med ;) får man det så tidigt? :O jaa klart man får tycker jag i alla fal men lite orolig att den ska vara barrlös den 25 dec :) men det tar jag då är ju ändå julen slut ;)

 

Näe börja plocka till och göra sig klar va det ja..... Hejba


Hea

Jag vågar inte ens skaffa en julgran, Edla åt upp min förra (kulor,glitter och belysningen!) :p



PUBLICERAT: 2009-12-14, 08:44:46 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: