SKRIVET: 2009-12-25, kl 11:39:25 | PUBLICERAT I: Dagens

Julen

Så där ja då var Julafton gjord… hade en riktigt bra jul med massa mys, super god mat och bus.. :) Vilda var livrädd för jultomten och vägrade hämta sina julklappar hon satt bakom mig och knuffade på mig när det var något till henne :P sötungen! Så vi satt intryckta i hörnet av soffan och hade ett mindre berg av julklappar på oss :D Hon har nog rekord på att öppna julklappar den här damen, tog bara några minuter sen var allt öppnat…  julen slutade med täcke i soffan och en film orkade dock inte se den klart men får ta det sen….

 

Idag blir det full rulle igen då Vilda väntar besök nu och efter det så blir det ut i snön med boben hon fick igår :) och jaa det heter bob inte snowracer :P sen kommer familjen igen och ska äta upp allt som vart kvar från igår … känner mig rätt less på julmaten från igår då jag åt föör mycket och mådde rätt illa på kvällen :O men det ordnar sig nog när man börjar bli lite hungrig hehe

 

Vart lite bilder i alla fal :)


Nu taggar fröken bob åkning!!
Tjing :D


Alex

Tävling på min blogg , härligt pris utdelas ! ♥

// Alex iubitaa.blogg.se



PUBLICERAT: 2009-12-25, 12:08:16 | URL: http://iubitaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: