SKRIVET: 2009-12-10, kl 15:41:13 | PUBLICERAT I: Dagens

Hmm

Utan internet i 2 dagar försmäktar jag på denna ö..... det är jobbigt att inte ha internet man känner sig lite vilsen ibland, då man inte har en aning om något känns det som :P Men nu är det tillbaka Yeey :)

 

Igår träffade jag Erika för en välbehövlig standejt, men springande i affärer och få Erika att smaka på chia the som hon visst aldrig testat tidigare.. illa illa ;)

Hittade väl si sådär en miljon grejer jag ville ha meen brist på pengar just nu och mycket räkningar i slutet på månaden :P Får bli ett senare projekt att shoppa kläder m.m och sen håller min tv på att bryta ihop med, ska i alla fal få papperna på den av en viss person och jag hoppas det händer inom en närmre framtid alltså fredag så jag kan byta den då vi var smarta och införskaffade en drulle försäkring när vi köpte den :)

 

Ska strax springa iväg och hämta Vilda och sen blir det hem och fixa till en wok :)

 

Har i alla fal blivit lite besatt i serien Ullared :O det va ju det sista jag trodde jag skulle se men helvete vad jag skrattar, dom är ju inte kloka någon utav dom ja menar åka och köpa upp 50-60 tusen på Ullared och sen inte tycka att det är konstigt ? :O Men vill åka ner på Ullared snart :D men kommer nog hålla mig inom normala gränser om hur mycket pengar som ska spenderas.. förhoppningsvis :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: