SKRIVET: 2009-12-26, kl 18:24:57 | PUBLICERAT I: Dagens

Hemma igen....

Så där nu är man hemma igen, sjukt mycket folk ute idag…  :P Men lyckan var att komma hem till mamma och se hur Vilda vart helt hysteriskt glad när jag klev innanför dörren.. Min fina Vilda!

Är  på bättre humör nu i alla fal :) jobbade bort en hel del irritationer idag.. måste dock jobba imorgon igen :O blir lite tröttsamt när dom inte checkar med en först om man kan jobba eller inte utan dom skriver bara in en….. men men jag behöver pengarna så det är bara att jobba det.

 

Men nu till kvällens göra, jag måste städa här, det ser ut som jag haft ett gäng rövare här idag och inte bara en treåring några tim… men det är massa disk m.m från igår så det är bara att börja, när jag är klar blir det mys i soffan med Vilda sen blir det ett bad och hårinpackning när det lilla monstret somnat :)

 

Hejba



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: