SKRIVET: 2009-12-17, kl 19:24:00 | PUBLICERAT I: Har folk inget bättre för sig?

Du kan ju inte ha mycket till liv du.....

Du måste ju seriöst ta och växa upp snart, jag menar det är snart två år sen jag gjorde slut med dig… du måste sluta att ringa och gnälla och beklaga dig för mina föräldrar du är 27 år gammal och snart 30. Det var inte jag som gjorde dom valen du gjorde… du verkar ju inte ens kunna vara ärlig med dom du håller närmast så ja vad ska man säga… Håll dig bara borta både från mig och min familj för du har absolut inget att hämta här längre… och jag mår seriöst bara dåligt när jag tänker på hur du gjort och hur du blivit… och det känns väldigt skönt att nu behöver du och jag inte ha med varandra att göra alls …



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: