SKRIVET: 2009-12-14, kl 19:56:58 | PUBLICERAT I: Dagens

06:17 PiiiP

Imorse vart jag väckt kl 06.17 :P och nej inte var det Vilda som vaknade tidigt inte hon sov som en gris :) var någon annan som hade tråkigt :) men det var skönt att vakna upp och känna sig utvilad för en gång skull, det var ett tag sen :) Gjorde i ordning en gröt frukost sen var det bara att pillra sig iväg på dagis för att lämna Vilda, tog en sväng förbi mamma med för att plocka upp granen som nu är upp bökad och klädd av Vilda och mig. Vilda tyckte vi skulle ha ALLT som fans att hänga i granen så jag fick hejda henne lite där ;)


Vilda hade lucia fika på dagis med så jag åkte dit och så såg vi Elsa gå lucia tåg, Vilda var nog rätt avis på att hon inte fick vara med och gå tåg med… men det är ju hennes tur nästa år, lillskruttan.


Har rökt ytterst lite idag kanske 1,5 cigg sammanlagt ... skulle inte ha rökt något alls men från att ha rökt 1 pack cigg om dagen till 1,5 känns rätt bra ändå :)


Jag längtar tills jag får några pengar så jag kan åka ner på stan och shoppa julklappar åt Vilda, skulle vilja köpa en massa julklappar och lägga in under granen men är lite avskräckt från första året med Vilda då vi hade säkert köpt 2 sopsäckar, hennes farmor hade med sig 1,5 sopsäck och så från hela min familj. Man kan ju säga att under den granen va det en del klappar.. huvva

Men några blir det i alla fal... Hon älskar ju att måla och pyssla så det blir nog en del sånt, men sen fyller hon ju tre år den 9 januari med så då får hon ju mer grejer så det blir inget over kill…. I alla fal.


Vilda pratade en hel del om hennes P när vi var på väg hem från dagis idag, hon såg ju alla andra såna på dagis idag… och jag känner att jag blir så arg på honom! Jag menar bara för att han inte kunde kräva precis hur det skulle vara och att det inte fanns någon möjlighet att byta ut det fören efter jul så överger han bara henne och slutar att ens höra av sig… men men hans förlust och hon behöver inte någon sån i sitt liv.

 

Nu vart det mycket :P nu blir det att få i säng Vilda… Natti på er


eriika

JA VI BEHÖVER LITE LATTE-HÄNG KÄNNER JAG! eller kanske ska byta ut de till chai-häng? ;D



du är så duktig mörrtN! jag har bestämt mej att det är totalt slutrökt för min del nu oxå, är ju inne i v12 nu och sa ju att jag skulle sluta helt tills dess, så om nån erbjuder mej en cigg från och med nu så får du komma och kicka äss.. NINJA STYYLE ;P



PUBLICERAT: 2009-12-14, 21:46:36 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: