SKRIVET: 2012-06-26, kl 23:13:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bara massa mys ;)

 
 

 

Vilda och jag startade dagen med att åka ner på stan och ta en sushi-dejt med Fredrik även springa runt och kolla lite kläder. Utökade min garderob med hör och häpna ett ROSA linne :P Bara för att Malin skäller på mig och mina svarta kläder ” DEEEET är faktiskt sommar!!” Har även fått ett par lila solglasögon idag :) så nu jäklar är jag färgglad :D Fredrik va snäll och körde hem oss sen då Vilda vart trött :P Hon slocknade efter fem minuter här hemma!

 

 

 

Vid sextiden kom pappa och plockade upp fröken då vi åker på roadtrip imorgon och hon inte va så sugen på att följa med och det förstår jag! Tanken var att jag och Markus skulle inta någon uteservering och snacka massa skit men då vädret är helt värdelöst så åkte vi på willys för storhandling och det är något jag kommer fortsätta med, han är ju galet rolig att handla med :D Han är även en räddande ängel då jag måste jobba på lördag och tjejen jag skulle jobba med hoppade av så då skulle han jobba med mig istället… så det blir bra :)

 

 

Näe om man ska fixa lite så man kan sova snart blir tidigt imorgon..

Natti <3

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: