SKRIVET: 2011-03-23, kl 23:06:40 | PUBLICERAT I: Dagens

Helt slut..



Har varit helt knäckt både igår och idag, jag är ju inte van att kliva upp mitt i natten ”05.45” för att sedan stressa iväg på dagis och hinna med bussen, är helt klart tacksam att jag får på mig kläderna överhuvudtaget!! Som tur är klarar Vilda av att klä på sig själv så hon inte behöver ha kläderna på sig ut och in pga av en trasig mamma på morgonen... skulle älska att få vara morgon pigg, klara av att kliva upp en timme innan alla andra och få min lugna, helt tysta morgon innan man kan väcka upp hela huset eller i alla fall alla som finns i lägenheten för frukost... men som det är nu så får jag som sagt vara tacksam över att i alla fall få på mig kläderna rätt och inbilla mig att frukost i lugn och ro helt enkelt är överskattat :D



Ikväll blir det film om jag nu inte slocknar i soffan, som vanligt :P




Verkar bra så håller tummarna :D
Natti


Jennie

Då är vi två som är morgontrötta..NÅNTING! :) Men när de väl blir en vana så då rullar de bara på av farten..om inte annat så kommer de å ge mig sig när du blir gammal ;)



PUBLICERAT: 2011-03-24, 08:47:34 | URL: http://frokenstens.blogg.se/
Sara - Ensamstående mamma

Tack för tipset! Jag hade tänkt göra det först, men ja.. jag vet inte varför jag inte gjorde det haha. Men imorgon ska jag köpa hem turkisk yoghurt, det är lite mindre kalorier i det än i creme fraiche i alla fall :)



PUBLICERAT: 2011-03-24, 20:38:06 | URL: http://dolphin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: