SKRIVET: 2010-10-08, kl 17:37:10 | PUBLICERAT I: Dagens

Träningspass… högklackat… och presenter…


Ja det är verkligen ett helt träningspass att gå i höga klackar när man gått plant hela sommaren, mina fötter ömmar kan jag ju lova :) Men det är bara att härda dom lite till så går det :P Hittade då inget speciellt på stan idag sökte dock inte så noga var bara mest ner för att luncha med Danne. Fick en super söt tröja och en ny sjal i present igår ;) och dagen innan det så fick jag blommor och nya hörlurar :) han får nog passa sig så han inte skämmer bort mig … hehe Men det var visst precis ett år sen igår som vi fick kontakt med varandra, gulligt att han kommer ihåg sånt :) jag skyller på att jag fött barn så skulle inte huvudet sitta fast i halsen skulle jag glömma det med :P Ikväll blir det bara lugnt då jag känner mig sliten och Danne inte är hemma fören 18.30 … så en myskväll kanske? Eller placera honom framför datorn så kan jag lägga mig i badet ;) hm kan vara en ide ;)


Nya tröjan...


Och lite skor..



Måste se till så D skickar över dom andra bilderna..

Hejba


Therese

snygga stövlar!!



PUBLICERAT: 2010-10-08, 18:50:53 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

sv; Det är en riktig grind som satt på min gård där jag är uppväxt. Vet dock inte var den är ifrån eller hur man kan få tag på en. Men den är nog uppemot 100år gammal, om inte mer :)



PUBLICERAT: 2010-10-08, 19:17:53 | URL: http://lindapauline.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: