SKRIVET: 2010-02-27, kl 08:49:30 | PUBLICERAT I: Dagens

God Morgon... Hm

Igår åkte jag iväg för en vällbehövd stan dejt med Erika, va rätt hatisk, gnällig men fanns anledning till att vara det med, men Erika hade gömt sig själv hemma för sovning och skickat ner en ”positiv till livet” Erika…  hon var visst för trött för verkligheten och ja det var nog jag med men dock mer hatisk.

Tröst shoppade lite i alla fal så livet vart lite lättare. Införskaffade ett par nya tajts, en turkos t-shirt och en kofta. Även lite nytt nagellack och ett halsband. Har väldigt svårt att hitta fina halsband som inte kostar en mindre förmögenhet men efter att ja klippt bort lite grejs funkar det :)

 

På kvällen åkte jag, Vilda och D och käkade för att sedan släppa av honom vid tåget mot Göteborg, inte på heltid får jag hoppas!! :P Men det var betydligt jobbigare än vad jag trodde det skulle vara… Fy… hm… ja… så livet är lite tyngre idag kan man väl säga… hm vet inte riktigt vad jag ska skriva finns så otroligt mycket nyfikna människor som ska lägga sig i allt ibland. Så jag tror jag stannar här.

Vilda och jag åkte vidare hem och klev bokstavligen ur kläderna innanför dörren, fixade popcorn, barnfilm och slängde oss i sängen för en mys kväll med massa pussar och kramar,

 Mitt hjärta, Mitt allt…

 

Ikväll blir det i alla fal utgång vilket jag tror är riktigt bra för mig, behöver få komma ut och umgås med mina vänner lite… och Emma som jag ska ut med är ju Positiviteten själv och det verkar ju Erika med blivit så det där blir nog riktigt bra :)  Nee om man skulle plocka undan lite och ta en lång dusch..

 

Hejba


Sara

Hoppas ni får kul ikväll :)



PUBLICERAT: 2010-02-27, 09:46:01 | URL: http://dolphin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: