SKRIVET: 2009-11-27, kl 18:53:41 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Liseberg

Idag åkte vi iväg till Danne en sväng på förmiddagen och tror nog att Vilda vart lite kär i honom faktiskt :) hon klängde och kramade på honom en hel del :) och då Vilda brukar vara rätt reserverad mot speciellt killar då som hon inte känner, men han busade ju med henne nästan konstant från det att vi kommit in genom dörren :) Var någon som samlade på sig en hel del med plus poäng där faktiskt :D och jag är lika kär som vanlig var riktigt mysigt att träffa honom igen ;)

 

Sen vart det iväg mot Liseberg. Det är ju väldigt mysigt där :) och Vilda tyckte det var jätte skoj, vi hittade en riktigt rosa dress till henne där med sen köpte jag bokstäver med Carpe Diem som åker upp i sovrummet :) blir snyggt....

 

Nu sitter pappa och pratar om att åka till Danmark imorgon hmm ?? finns det inte bara billig öl där? Ja jag vet inte Vilda och jag blir nog kvar här i Göteborg i alla fal, har mycket kvar att göra ju :)

 

Nu blir det lasagne sen ta det riktigt lugnt, är helt slut i kroppen ..

 

Tyvärr så glömde jag sladden till kameran självklart, så bilder kommer när jag kommer hem... hittade en i alla fal på Liseberg..

 

 

tjing



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: