SKRIVET: 2009-12-06, kl 01:13:56 | PUBLICERAT I: Dagens

Jag har hittat den ;)

Jag är fortfarande vaken trotts att jag skulle försöka ta mig i säng i tid då jag var så himla trött idag men så vart det ju inte :) jag kunde inte låta bli att bara kolla vad som fans bland julgrejerna och vips så va det mesta uppe och nu tvättar jag upp alla julgardiner för fullt och har slagit igång julmusiken ;) Tomtarna är uppe med hm är inte överförtjust i just tomtar som julpynt men Vilda gillar det så då får dom va lite överallt :)

Måste dock införskaffa mig en ny julstjärna till sovrummet och en hel del block ljus med sen blir det en promenad i skogen imorgon och hämta tall ris och sen fixa med frostade äpplen hm ja en del kvar men det va lite mysigt tyckte jag och julkänslan börjar kännas av lite i alla fal.. :) Tyvärr kan jag ju inte som Iss ta in julgranen då den inte är av plast men jag var ändå på G att göra det men hejdade mig.. har väl i så fal inte ett barr kvar tills julafton ;)

Nu saknar jag bara snön som jag tycker borde komma massor av.....

 

 

 

Nej nu blir det att städa undan sen få Danne från Luddes dator så vi kan se film ;)

 

 

Natti än en gång.... :)


Iss

Det är så härligt med jul ;-)



PUBLICERAT: 2009-12-06, 08:14:13 | URL: http://almberg.blogg.se/
Hea

Jag har kommit på att jag vill se den där filmen "en Julsaga" som går på bio nu :O. kan vi inte gå å se den nån dag? :D



PUBLICERAT: 2009-12-08, 17:50:14 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: