SKRIVET: 2009-12-12, kl 17:54:15 | PUBLICERAT I: Dagens

Alla skulle visst äta idag

Sitter nu i soffan efter 6 väldigt långa timmar på jobbet idag, jag skulle egentligen få vara ledig men vart uppringd igår kväll för tjejen som skulle jobba imorgon gjort illa foten...:( så då hade jag hand om all mat som gick ut idag, det vart ju en hel del mer än vad jag väntat mig... var helt slut när klockan började närma sig hemgång.. finns en hel del underliga människor i Umeå och vi har nog haft in dom flesta på jobbet idag :)

 

Fick äntligen åka hem i alla fal, för att få komma hem till en riktigt grinig Vilda med treårstrotts från %&/#¤.... jag älskar min dotter mer än livet själv, men ibland vill man bara låsa in sig i badrummet en kvart.. gör dock inte det … ska försöka få henne på bättre humör :) blir nog tufft men får försöka i alla fal …

 

tjing


Sara

Oh my.. Jonah har börjat trotsa nu, han bryter ihop så fort han inte får som han vill. Och jag kan tänka mig att det blir ännu värre :S



PUBLICERAT: 2009-12-12, 18:39:51 | URL: http://http:/dolphin.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: