SKRIVET: 2013-01-29, kl 19:17:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nu får det va nog….

 

Har helt tappat det.. :P inte varit mycket träning sen innan jul :/ Måste komma igång igen innan hela jag bryter ihop! Har bara känt mig trött och ja fruktansvärt trött. Vet att jag mår så galet mycket bättre av att träna dock räcker inte tiden till riktigt och det måste jag försöka lösa, veckorna är oftast uppbokade innan jag ens hinner fundera men idag tog jag mig tid att åka och träna! Ångrar verkligen inte det då jag idag fick ta smällen av hur fort man tappar det man byggt upp, bara att kämpa på igen då! :P

 

Middagen vart raggmunkar med skagenröra till Vilda, protein shake a la piggelin till mig…

 

Sen har jag och  Vilda börja med ”göra om hennes rum” projektet så hon blir nöjd :D Resten av veckan är planerad med jobb, träning, dejt med C, skridskor, middag på rex och en sväng upp på det nya Fantasyland med massa vänner och barn, undra vilka som kommer uppskatta det mest.. barna eller vi föräldrar ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: