SKRIVET: 2012-09-25, kl 20:42:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Wrong Feels So Right...

 
 

Har jobbat magiskt mycket den sista tiden därför det varit så tyst…

 

Men nu har jag tagit igen sömnen från den helt galna helgen eller snart i alla fall! ;) Har haft två extremt mysiga dagar. Igår spenderade vi dagen med bästaste fru Erika, karln och två ljuvliga små prinsessor. Vilda blev kvar medans jag och Erika drog iväg på missions som slutade med tjejdeon som Axe släppt ”luktade faktiskt väldigt bra” vart även en plattång rikare och väldigt mycket godis tyngre! Sen vart det upplockning av lunch a la pizza, super lekpark på haga och en lång powernap i deras magiska soffa ”MÅSTE ha den!!” Ungarna var mer vild än tam, men det är väl så det ska vara?!

 

Idag han jag jobba på Nolia fram till två då dagis ringde och tyckte Vilda var trött och trodde hon höll på att bli sjuk… så åkte iväg och plockade upp en inte alls sjuk fröken.. så hem för mellis och sedan vidare för lite höst shopping :)

 

Nu sitter vi i soffan och myser, tror det blir sängen snart så vi får sova ordentligt…  Tjing

 

Bju på en massa bilder .. <3

 

Vilda och jag byter sovrum!
 
Och jag sover så mycket bättre nu ;) Lycka!
Bulten! Jag och Lillis bygger broar!! #Trött&sliten
Vilda är en shopaholic som mamma!! <3
 
 


eriika

nu slipp ju grannen höra dunkadunka på nätterna iaf. så sover dom nog myyycke bättre också ;-)



PUBLICERAT: 2012-09-25, 22:19:25 | URL: http://headtrips.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: